Tillbaka.

Jävligt vaken.
Somnade på soffan efter att ha kollat på criminal minds inatt.
Vaknade innan sju av att mamma väckte mig, åt frukost med lillebror, rökte några morgon cigg och gick sedan ut med hundarna när tobbe skulle till skolan.
Tänkte somna om och sova några timmar till, men kunde inte.
Så nu sitter jag här och har absolut inget att göra, och är inte trött alls.

Måste bara informera om att de snöar ute, wow!
Vintern är på väg.

Idag blir de en färd till byhålan (stallarholmen) för att hälsa på mina andra bröder och min far.
Var galet länge sen jag var där känns de som.

Så hur mår jag?
Toppen!
Känner ett inre lugn.
Lite rastlös, men de är bara för att klockan är 9 och jag inte har någon aning om vad man ska hitta på vid den här tiden.

See yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0