Defenseless!

baby total surrender, Im defenseless
cant even put up a fight..

Texten är ur låten got med good med Sheri, som är ledmotivet till filmen snabba cash.
hörde den imorse på the voice, dom spelade på guitarr så ska bli intressant att höra hur den låter sen när singeln släpps.
Filmen kommer i januari och måste definitivt se den!

Okay, skulle hjälpa syrran att flytta idag, men blev inte riktigt så eftersom jag låg och sov hela dagen.
fortfarande inne i fel dygnsrytm.
Ska hem till henne om ett tag, ska bli kul att se hur lägenheten ser ut.
de kommer säkert bli jätte bra, även om de tar emot måste jag erkänna att min syster alltid varit duktigare än mig, med allt typ, och hon har alltid varit bättre när de gäller pengar. Hur hon än gör har hon alltid pengar kvar, medan jag är tokfattig.
Börjar fundera på om hon håller på med någon skum buissnes vid sidan av som inte jag vet om.
Hmm, man kan inte alltid ha så mycket pengar som hon har och ändå gör hon alltid massa saker.
De går liksom inte ihop!!!

Aja, blir nog en trevlig fredag här i stränkan!

seee yaaaah




Kommentarer
Postat av: Vadå

Vem är mister S? Vad heter han?

2009-11-14 @ 20:10:56
Postat av: tessie

mr S är bara en kille jag träffade innan.

spelar ingen roll vad han heter egentligen, han är historia nu.

2009-11-15 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0