-

Hade ställt väckarklockan på nio för att gå och träna, men inte fan vaknade jag.
Sen när vaknar jag inte av en väckarklocka?
Nej, nu måste jag ta tag i mina sovvanor, de här är inte okay!!!

Som tur var vaknade jag av att jag fick ett sms av en kompis halv ett, hade lovat att möta han halv tre på stan för att ta en runda där, så ska göra mig iordning nu sen dra dit.

Sen vill jag bara berätta hur avundsjuk jag är på min syster.
Shit va fin hennes lägenhet var, ska bosätta mig där varje gång jag är på besök, och hon kommer garanterat klara sig bättre med att bo själv än vad jag gjorde. Hon är lite mer duktig och ordningsam än mig.

Neh, nu väntar hårfönen.
See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0