En vecka till

Hade det väldigt trevligt i lördags på grönan med lukas, veronica (dom från jobbet) och sen lukas kompisar.
Var faktiskt på väg upp i fritt fall (åkte den för 10 år sen kanske och har sagt att jag aldrig ska åka den igen), men dom lyckades få med mig, och jag hade druckit lite så kände mig väldans modig, men när vi har stått i kön och kommit fram för att lämna biljetterna säger dom att det kostar 3 biljetter och jag och en till kille hade bara 2, så det blev inge fritt fall, och thank god for that. Det var nog inte menat att jag skulle åka den hemska karusellen igen.

Sen träffade jag Jocke och hans tjej Emma på väg från grönan så drog med dom runt en sväng.
Och vart tror ni jag hamnar? Jo på SOFT. haha stället som jag var på när jag fyllde 20, trodde aldrig jag skulle sätta min fot där igen, men vi hade ganska trevligt faktiskt.

Sen blev det nattbussen hem för att sova.

Igår var det en lugn dag, Mange kom förbi en sväng för att kolla tv och slappa lite.
Börjar inte fören 13.00 idag på Cosmopol vilket känns hyffast skönt. Så gick en promenad imorse igen, har börjat blivit ganska duktig på det. Men jag behöver några timmar på mig när jag är ute och går, ifall jag skulle gå vilse igen liksom..

Hoppas alla andra haft en bra helg.

Seee yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0