Toppen dag

Blev en sväng till grönan idag för att fördriva tiden lite.
Gick omkring och gjorde massa skoj.
Jag spöade mange på basket ;-)
Vi vann inte en enda gång på något chokladhjul, men några nallar och blommor blev det till mig iaf =D
Sen åkte vi även berg och dalbanan, och bilden blev hemsk men självklart köpte Mange den ändå haha.
Toppen dag med en toppen vän.

När jag kom tillbaka till Huddinge bestämde jag mig för att köpa med mig mat från donken, ville testa den  nya mcfeast x-tra cheese, men den va 10 kr dyrare (var lite snål, ville hellre lägga dom extra kronorna på dipp), och dessutom är den typ större än en vanlig och jag blir mätt på en vanlig. Bestämde mig iaf för att ta den vanliga mcfeast, men när han i kassan skulle packa ihop min mat sa han att mcfeasten skulle dröja 4 min, jag sa att jag kunde vänta men han frågade om jag ville ha x-tra cheese istället.
Okay sa jag och undrade hur mycket extra jag skulle betala, men han sa att det var lungt.
Har haft en riktig turdag idag alltså.

Min plan är ju nu att försöka vända på dygnet, så ska försöka vara uppe hela natten.
Vet inte hur jag ska lyckas, för kommer bli galet rastlös och vill inte direkt gå ut och gå här helt själv mitt i natten med på något sätt ska jag lyckas.

seee yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0