Tider

Ibland brukar jag kolla tillbaka i bloggen och se vad jag skrev för ett år sen, och för 1 år och 3 dagar sen skrev jag om mina käraste vänner i bloggen.
Mycket har dock förändrats.
Hela livet har förändrats.
Ibland inser man hur mycket som förändras under ett år.

Jag vet garanterat att jag kommer att flytta en gång till innan det här året är slut, boende i sthlm är inte alltid det lättaste.
Men det fixar sig alltid.
Kommer nog förändras ganska mycket som person, men det gör man alltid.
Ibland måste man släppa taget om vissa saker för att utvecklas.

Jag hade en trygghet i Eskilstuna och Strängnäs, men här i sthlm finns nya möjligheter.
Skulle jag mot all förmodan inte klara roulett kursen sen i september så får jag hitta på något annat jag kan göra.
Men jag tänker iaf göra allt jag kan för att klara den.
Det känns verkligen som att jag äntligen håller på med något som jag vill göra.

Vi får väl se hur allt ser ut om ett år.

See yaaah

Leave The Best behind and Only Then Youll Find Theres More to Life than You First Thought

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0