Morgonfoto

Hade en bra natt på jobbet inatt med, men var så jävla trött när jag kom hem imorse.
Är fortfarande helt seg, men vaknar nog till snart.

Jag är alldeles för snäll mot främlingar har jag lärt mig.
Imorse när jag skulle ta tåget hem efter jobbet var de en kille som började snacka med mig (han satt några platser längre fram), och eftersom jag inte är otrevlig av mig svarade jag lite på hans frågor, men försökte samtidigt prata med en jobbarkompis som tar samma tåg. Helt plötsligt kommer han fram till våra sittplatser, sätter sig mitt emot mig och vill ta ett kort på mig. Jag sliter åt mig en tidning som ligger bredvid mig och gömmer mig bakom den. Han ger upp och går och sätter sig på sin plats igen.

Jag fortsätter snacka med min jobbarkompis och helt plötsligt ser jag hur det lyser till i ögonvrån, då sitter idioten och fotar ifrån sin plats.
Jag gömmer mig bakom tidningen igen, och som tur var skulle jag av strax efter.

Människor kan vara rätt störda ibland.

Neh, ska in i dushen och göra mig iordning nu.

seee yaah

Kommentarer
Postat av: VJ

Good job, girl. Keep it going.

2010-04-12 @ 04:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0