Måndag 11 maj

Lördagen  blev riktigt seg, somnade runt typ åtta på kvällen kanske. Sen när händer det en lördagskväll?
Vaknade sen innan halv nio på söndagsmorgonen.
Blev att sega hela förmiddagen, sen kom Mange förbi och drog med mig ut en sväng. Efter det kollade vi lite hocky och bara segade.
Pluggade lite inför provet vi skulle ha idag också, och det gick galant, så nu är det bara att öva öva och öva som gäller inför torsdag.

Kör lite tävlingar också då Marc (våran instruktör) tar tid på hur snabba vi är med att chippa/cutta marker, dela kort och räkna. Går hyffsat bra ( har ju haft lite över 2 års träning på det redan då jag jobbat på krogarna), så nu måste jag bara vara lite snabbare så jag kommer in på top-listan över alla elever. Den toplistan finns dessutom alltid kvar tills någon annan slår tiden.

För övrigt vill jag att vårvärmen sätter igång på riktigt nu.

på fredag blir det garanterat att festa i Eskilstuna, vet dock inte om jag stannar hela helgen för är bjuden på "grillparty" i Tumba om vädret tillåter det.

Aja seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0