Konstiga människor

Så, vad har hänt de senaste dagarna?
I söndags blev det party med några från jobbet.
Alkohol och bra umgänge. Blev en sväng in till stan också, där vi delade på oss.. Jag drog med några till Ankan och satt där och drack lite, sen blev det sova.

I måndags vaknade jag, och var inte så jätte pigg men for in till stan för att möta veronica och ge mig ut på en shoppingrunda med henne.
Blev kista-galleri och hittade massa roliga saker.

Sen blev det en lugn kväll, kollade på film med mange och bara segade.
Igår drog han och jag in till gamla stan och gick runt en sväng, sen drock vi även förbi östermalm och stureplan.
Satt i en park och njöt av solen, och Mange shoppade lite kläder (jag var smakråd och fick min vilja igenom ;-) haha)
Sen åkte jag hem och vilade i några timmar, och efter det bar de av till jobbet.
Slutade fem imorse, va hemma runt 7...och vaknade för typ en timme sen.
ja, man får en heeeelt annan dyngsrytm när man jobbar så här.

Förresten råkade jag ut för en till knäpp människa vid tåget i söndagskväll.
Han ba: shiiit va sexy du är, jag vill bara rammla av bänken.
jag: mm.
Han: hur gammal är du.
jag: 25
han: shiiit, vad heter du.
Jag: tina (haha säger alltid min kusins namn)
Han: Vart jobbar du?
Jag: På h&m i eskilstuna.
Han: jag ska komma dit och hälsa på dig sen sandra. Jag kommer i veckan jag lovar. (kunde lika gärna ha sagt mitt riktiga namn för han glömde de ju lika fort)
Jag: Gör det! sen flydde jag från tåget så fort som möjligt.

Att killar är så jävla tröga och inte fattar när man är kortfattad mot dom. Ska jag behöva bli otrevlig liksom?
Nej hädanefter ska jag leka döv.

Och sen när jag stod vid ingången till pendeln i t-centralen och väntade på veronica i måndags (fick stå ganska länge och vänta) så kom en av väktarna fram och pekade på mig och sa: Jag vet vad du gör här.
Jag svarade: okay?
Han sa: Du väntar på någon. Sen gick han bara.
hahaha alltså människor i sthlm, heeeelt konstiga.



Aja, dags att dusha sen fixa sig inför en natt på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0