Det skiner

Uppe med tuppen idag.
Vaknade och hoppade direkt ur sängen för att få ordning i lägenheten.
Igår åkte jag direkt till Strängnäs efter jobbet, vilket var ganska omständigt för tåget gick inte direkt från t-centralen (da)är avstängt mellan centralen och stockholm södra) så fick åka ersättningsbuss från t-centralen till södra sen fick jag vänta i 50 min säkert innan tåget gick.

Fick iaf hjälpt igår av mamma för att köra mina saker till Huddinge, så var tillbaka runt halv elva kanske. Började fixa lite i lägenheten sen toksomnade jag och fixade klart det mesta nu på morgonen som sagt.

En ledig lugn fredag, har nog inte haft det på länge.
Men idag blir det grönan och sen kanske fest.
Yeah!

Riktigt fint väder är det också, så det kan inte bli bättre.

I met you at the club, no further comment 
You said baby let's go back to my apartment
And girl take off your dress let's make this place a mess
It feels so good, so tell me why should I confess?

You're undercover
My secret lover
You're what I need

I can't wait for you to turn the lights off
This is something that I don't want to get out of
And I keep thinking of the love that we could share
So what's a girl like me supposed to do without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0