Bad to di bone

Idag var vi på Cosmopol igen och hade kursen.
Börjar flyta på bättre med spelet nu och man gör inte lika många misstag längre.
Fick även kläderna som vi ska jobba i, jag kommer vara såå stilig ;-)
Nästa torsdag ska vi ut på golvet för första gången men kommer bara stå vid bordet 30 min åt gången 3 gånger, så vi får känna hur dte känns, sen börjar vi jobba veckan efter det.
Har fått schemat nu, så efter att kursen är klar är jag ledig i 5 dagar, får hoppas att jag inte glömmer bort allt under dom dagarna ;-)

Har många natt-pass, vilket känns bra.
Vill bara börja jobba och komma in mer i allt, men först och främst har jag ett stort prov imorgon så ikväll blir dte att plugga massor.

ha en  bra tisdag.

See yaaah


Is this for real?
This cant be real.
Are you for real?
i must be dreaming

ya so bad to di bone
cant leave you alone
it's like yo inside my dreams
a perfect fantasy


(Brick And Lace- Bad to di bone)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0