Tiderna förändras

Ibland förändras saker ganska fort, för fort för att man själv ska kunna förstå.
Men allt känns ganska bra ändå måste jag säga.
Orkar inte med intriger och onödiga tjaffs.
Alla är vi inte perfekta, och absolut inte jag.
Har kanske tänkt för mycket på mig själv den senaste tiden, men sen har jag mått riktigt ruttet också ska jag erkänna, och visste inte riktigt vart jag var på väg ett tag.
Kände knappt igen mig själv, var bara arg/sur/ledsen hela tiden.
Ville inte belasta mina vänner med det, så jag bara drog.
Bara drog iväg för att få vara själv, har försökt fly vardagen lite.
Men ska jag få skit för det också, så okay.
Förlåt för att jag har haft en jävligt dålig period, jag ber så mycket om ursäkt för det.


Tack iaf Sabina som lyst upp min vardag med sina galna idéer.
Sån skratt-attack som jag fick hos hennes kusin jimi när vi kollade skräckfilm har jag inte fått på år och dar.
Kan inte minnas sist jag skrattade så hysteriskt så tårarna bara rann, och det gick verkligen inte att sluta.

Annars har det varit ganska lungt.
Sitter hos mamma i Strängnäs med förkylning.
I onsdags bastade jag hemma hos Sabina (såå skööönt), planen var att vi skulle ut sen men ingen av oss hade egentligen någon lust. Men ni känner ju mig, blir lätt rastlös så när hieta ringde mig senare på kvällen och frågade om jag skulle hänga på dom så sa jag självklart ja. Blev dock en nykter kväll, med ganska lite folk på krogen. Fast sällskapet var trevligt iaf =)
Sen i fredags blev det att fira Jozic som fyllde år, så drog hem till honom där grabb-gänget var sammlat.
Ja du, man kan inte ha annat än roligt när man är med dom där människorna.

Åkte på kryssnign med farmor, farfar och syrran i lördags.
Det blev galaxy och hade galet trevligt.
Farmor och farfar buggade loss och jag och syrran härjade lite ;-)

Nej, nu ska jag sätta mig i solen och ta en cigg.

seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0