på väg tillbaka

Sakta men säkert är jag på väg tillbaka till verkligheten.
Var borta ett tag förra veckan.
Behövde försvinna lite.

Sen har jag spenderat några dagar med sabina.
I söndags blev det kvällsmys med god mat och sen film.

Jobbade nästan hela dagen igår, sen hämtade sabina upp mig.
Gled runt i bilen och träffade hennes kusin och några till, efter det var vi så rastlösa så mitt i natten fick vi för oss att åka ut i någon jävla psykskog.
Fett läskigt, och jag som är så lättskrämd.
Fick panik-skratt-anfall flera gånger (ja, jag börjar skratta när jag blir rädd).
Men det var ganska kul iaf ;-)

Käkade mitt-i-natten mat hos sabina sen sov jag kvar hos henne.
Skööönaste sängen, jag sov som en gudinna. Ville aldrig vakna.

Idag blir det lungt, sen på kvällen ska vi bowla med jobbet (cherry) för att lära känna dom nya som börjat jobba.

Seeee yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0