En Massa Grattis

Ja, det är väl bara att säga grattis då.
Grattis till mamma som fyller 39 idag.
Grattis till Kusin Alexandra som fyller 19 idag.
Och sen ett STORT grattis till Syster Yster (Tove) som tog körkort idag.

Denna vecka har varit helt okay.
I onsdags var dte så fint väder, och jag var på galet bra humör, helt uppåt =D
Drog hem till Sorsa med Hieta där även deras vän emil var. Spelade kort och lyssnade på musik, sen drog vi ut en sväng på lotus.
Inte så mycket folk, men det var trevligt iaf.
Lotus har blivit som en fritidsgård för oss som jobbar där, haha, vi drar dit nyktra och bara "hänger" för att ha något att göra =p
Igår blev det också en lugn dag, tog mig en promenad i solskenet sen jobbade jag stängning på max.

Idag begav jag mig till Strängnäs igen för att spendera helgen här.
Jobbar på walles ikväll och sen tog jag syrrans pass på BK imorgon.
Har precis gjort en tårta till mamma, vet dock inte hur det kommer smaka och så vacker blev den inte men det är ju tanken som räknas iaf.

Hoppas alla får en bra helg.
Nu ska jag vila en stund.
Seee yaaah

Kommentarer
Postat av: erika

Heeej :)

Hur är allt med dig tjejen?

2009-03-22 @ 22:39:07
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0