14 år till salu

Har inte ens läst 2 kapitel ur den boken, skriven av Caroline Engvall, och jag sitter nästan redan med tårar i ögonen.
En så hemsk berättelse, och jag vet att det värsta inte ens har börjat än.
Mamma fick den boken igår av någon, och efter att ha läst bakisdan var jag bara tvungen att låna den och läsa den.
Jag tycker om att läsa sanna berättelser, fast dom kanske är hemska.
Den får en att tänka över saker och ting lite extra.

Jag har en känsla att det komemr bli mycket tårar från min sida under dom närmaste dagarna medan jag läser den boken. SÅ GALET HEMSKT!
Och sen irritationen över att vissa människor är så jävla sjuka i huvudet så dom kan utsätta andra människor för så otroligt grymam saker.


Annars sitter jag just nu fortfarande hemma hos mamma.
Åker hem ikväll antar jag.
Jobbar måndag, tisdag, lördag och söndag på max.
Sen onsdag och lördag på BK.

Hoppas alla haft en bra helg, det har iaf jag haft.

Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0