Snart så

Om mindre än 24 timmar är vi på väg till åmål..haha blir nog en trevlig roadtrip.
Så sköönt med sommar, äntligen.
Hoppas vädret håller i sig.
okay, måste kanske sova snart.
Har endel saker jag måste införskaffa innan jobbet imorgon, typ bikini och andra grejer. Förstår inte vart allt tagit vägen efter flytten.

Uppsala reagge, någon som är på?
;-)


Annars funkar det bra på jobbet och allt.
Lite dryg att jobba på nätterna och sova på dagarna nu när solen skiner, men blir skönt sen när man väl är ledig.
Har inte tid att vara rastlös längre heller, så inge kaos just nu i mitt liv, heeeelt otroligt. Jag orkar liksom inte bry mig om andra saker än jobbet. Man är för slut för att tänka på annat.
Sova, jobba och SJÄLVKLART njuta av livet till max.

seee yaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0