Strängnäs

Efter mycket om och men flyttade jag ändå hem till Strängnäs iaf, men känns skönt att vara hemma ändå.
Tror det kommer funka ganska bra att pendla.

Igår satt vi hemma hos Hamids kompis Dennis och spelade kort och drack lite, sen drog jag, Hamid och Farid (hans bror) till ankan för att träffa veronica och några.
Där blev de mer dricka och massa prat.
Lyckad kväll.
Jag och baby käkade nattmat sen drog vi hem till honom och myste ner oss i sängen.

Vaknade hyffsat tidigt, och drog sen hem till Strängnäs.
Köpte den fjärde twilight boken (breaking dawn), och kan knappt slita mig ifrån den.
Hamid har inte sätt twilight innan och han gillar en serie som heter true blood som också handlar om vampyrer så jag har försökt få han att se filmen, och nu när jag ringde satt han och kollade på den för att jag tjatat så mycket om den ;-p

neh, dags att sova.
See yaaah


I need u tonight don't b too late
I got to see u tonight don't make me wait
I need u tonight don't make me wait
I got to see u tonight don't b too late


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0