Snabb flytt

Sitter hemma i lägenheten i Huddinge.
Jobbat hela natten, och nu tvättar jag för att kunna packa ihop alla mina kläder och sedan flytta.
Dennis ska renovera och sälja sin lägenhet, så ganska snabbt fick jag hitta nytt boende.
Ville inte flytta tillbaka till Strängnäs, så skaffade mig ett tillfälligt boende hemma hos Hannes som bor i sthlm nu (för er som inte vet så är han en föredetta stallarholmsbo).
Schysst av honom att låta mig bo hos han tills jag hittat ett eget ställe.

Det blir kanske lite trångt i hans etta, men han är borta ganska mycket, och när han är hemma och jag jobbar natt så finns det alltid en massa annat folk man kan sova hos.

aja, tvätta nu fram till 10, sen hem till Hamid (Mr H) för att få sova några timmar tills mamma och Annelie kommer för att hjälpa mig flytta ut mina saker. Dom är helt fantastiska, ställer alltid upp när jag behöver hjälp.
Jag lovar att om jag köper en lägenhet någon gång så kommer dom inreda den, och sen nästan bosätta sig i den.
Neh, ner i tvättstugan nu.

seee yaaah

You came to me right out of nowhere
You gave me shelter in your eyes
I can't stop thinking about you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0