LillLördag

jag fryser ihjäl. Thank god för veronicas paraply säger jag bara för annars hade jag varit genomblöt också.
Hemma nu, efter en toppen kväll med David och Veronica från jobbet.
Sitter och äter mina nattmackor (smörgåsrån med ost) smaskens!

Först var vi hos Veronica och drack och spelade spel (chicago), då kajsa vann, sen drog hon så då drog jag och veronica för att möta David och fortsätta parta ute.
Hamnade på något ställe nära centralen (minns inte namnet), som var riktigt schysst. Dansade ordentligt och hade galet kul.
Stod ute och rökte och helt plötsligt hör jag någon säga: Tessan, Tessan!
Trodde inte de var mig de menade men kollade åt sidan och såg en tjej som ursprungligen är från Eskilstuna och som jag hållit sällskap med på tåget några gånger när jag gick i trean.
Fan älskar när världen är så liten ibland.

Jaja slutade iaf med nattbussen hem till huddinge för min baby svarade inte i telefonen. Han sover säkert.
Okay det är inte "MIN" baby riktigt än, men fortsätter de såhär så kan man ju alltid hoppas. Känns riktigt bra iaf.

Neh,, dags att sova. Hoppas på skansen imorgon om vädret tillåter de.
Hoppas alla andra haft en bra onsdag,

seee yaah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0