God kväll

Vart en lång dag på jobbet.
Först kurs och sen ner för att jobba lite på govet.
Har alltså lärt mig ett nytt spel, så är lite lagom nervös inför imorgon då jag ska på deala de.
Slutade halv tio så blev tåget direkt hem, synd för hade verkligen velat träffa min baby men de får bli någon annan dag i veckan när jag är ledig.

Ska försöka sitta vaken ganska länge i natt för måste vrida på dygnet, imorgon jobbar jag nämligen från sju på kvällen till typ 5 på morgonen. Så de blir att ta morgontåget direkt hem på onsdag för att sova massor.
Är ju dock faktiskt inte så farligt att pendla hit, tar inte så lång tid, synd bara att tågen inte går så ofta.

Ska snart läsa lite, och mysa ner mig i sängen med Aztrid (min älskade hund här hos mamma som jag saknat enormt, har saknat selma också, den andra hunden, men hon ligger säkert i mammas säng och snarkar)
De finns dock en risk att jag somnar om jag kryper ner i sängen så ska lyssna på lite mer musik först.

Förresten finns de några klipp utlagda på youtube från vårat besök i åmål för några veckor sen, sök på The Real Fucking Åmål.
Jag skrattar så mycket när jag ser dem, fast de kanske inte är lika roliga för folk som inte är insatta.


Ajaa, ha en bra natt..
seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0