Ge mig!

Och sökandet efter en ny lägenhet fortsätter.
Nästa vecka ska jag ringa till stockholm ungdomsbostäder.
Hoppas verkligen jag hittar något snart, visst är det mysigt att vara hemma i Strängnäs, men alltså de är nog många år kvar tills jag ens överväger att kanske bosätta mig i denna stad igen.
Jag bara känner hur rastlösheten börjar smyga sig på mig igen...

Igår blev de mys hemma hos baby. Jag köpte ostbågar (va så otroligt sugen på de), och sen kollade vi på Harry Potter filmer, tänkte gå och se den senaste på Bio nästa vecka.

Annars finns de nog inte så mycket skoj att berätta.
Jobba hela helgen, men ska få låna veronicas lägenhet så jag slipper bo på gatan ;-p
Thanks.

Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0