and now I want it bad, want it bad.

Okay åmål var grymt kul.
Skit mysig stad med massa sköna människor.
Badade, drack och solade hela helgen. Tok värt att åka dit.
Sen var de tillbaka till verkligheten, men jobb och slit ;-)
Nej men känns skönt att vara tillbaka i sthlm.

Var ledig igår och idag.
Satt i någon park i sthlm igår med haysam, hans kusin, hennes kille och sen kom Mr H förbi också.
Käkade lite, och sen blev de att sitta på en filt i gräset och äta jordgubbar, tok mysigt.
Efter de drog jag och Mr H hem till han och kollade på någon serie, tok bra var den. Mycket skratt.
Så sweet.
Idag drog jag och badade med Adde, sen träffade jag min älskade vän Sandra på centralen, fick guida henne så hon kunde möta mig. hon är otrolig duktig på att hitta fel, men hon är ändå en fantastisk person. Saknar henne massor.
Bokade in att hon skulle komma till sthlm någon dag så vi kunde hitta på något riktigt skoj.
Sen drog jag hem till Mr H igen, blev tv-spel med hans kusin och så kollade vi lite tv också.

Nu sitter jag dock hemma och segar, jobba hela helgen, men de är helt okay för börjar tre på dagen och slutar tio på kvällen så kan ändå ha ett liv under helgen utan att behöva sova bort hela dagarna.

By the way, Mr S hörde av sig i helgen. Han hade inte riktigt förstått att jag hade flyttat från Eskilstuna, och han kunde inte få in i sitt huvud varför jag var så otrevlig mot honom och inte ville ha med honom att göra. Vissa är lite trögtänkta uppenbarligen, men nu har han inte hört av sig något mer så de känns ju bra.

No drama i mitt "nya" liv. Känns fantastiskt.
Neh, en kvälls (natt) cigg på de här och sen gosa ner mig i sängen låter som en bra plan, right?

Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0