There you go!

You say you wanna talk, I don't
You say you want a change, I won't
Yeah it's like that, you had your chance, won't take you back
Now whatcha think about that?
Now when I say I'm thu, I'm thu
Basically I'm thu with you
Whatcha wanna say?
Had to have it your way, had to play games
Now you're beggin' me to stay

Don't you wish you could turn the hands of time?
Don't you wish that you still were mine?
Don't you wish I'd take you back?
Don't you wish that things were simple like that?
Didn't miss a good thing 'til it's gone
But I knew it wouldn't be long
'Til you came runnin' back
Missin' my love,
there you go!

Efter det där med brevet har jag inget annat att säga.
Är inne i en sån där period (som jag får väldigt ofta) då jag är less på killar.
Fick ett av mina utbrott idag då jag bara spyr en massa skit över dom för hur dom beter sig.
Varför ska alltid allt vara så komplicerat för killar, när allt egentligen är så jävla enkelt.
Och att bara vara ärlig från början, vet dom ens om att något sådant existerar?
Jag tror fan inte det.

Eh åt helvete med er killar ibland,
men just när jag är som mest irriterad över killar det är då jag behöver dom som mest.
För att kunna tänka på något annat ett tag och bara fly världen i en stund av njutning.
too mutch information maby?
haha, säger bara sanningen!

Dags att sova.
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0