Ett steg i rätt riktning

Nu är det iaf bestämt, jag och Ankilito ska säga upp lägenheten.
Det är inte för att vi inte klarar av att bo med varandra ( det har funkat skit bra, har inte tjaffsat något alls), men vi vet bara inte vad vi vill göra med våra liv, vi har liksom lite olika planer ;-)
Blir alltså bäst så här.

Så jag ska flytta igen, någon som är förvånad? ;-) hahaha
men det är ett steg i rätt riktig nu, för jag har faktiskt en plan om vart jag i slutändan ska hamna.
Det trodde ni aldrig va? Att jag har en plan, ett mål. Haaah!
Sen får vi ju se om jag ändrar mig, men det tar jag som det kommer...som vanligt...

I know you're trying to get around me
I know you've got me in your heart
Your soul is crying for me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0