Trapped in the closet

Det känns som jag bara  segat dom senaste dagarna, vilket jag också har, men har även hunnit med att träffa lite folk.
Igår kom faktiskt en old old old boyfriend förbi.
Han var i etuna över dagen så då passade han på att komma förbi och dricka lite kaffe och snacka lite skit.
Var nog väldans många år sen jag träffade han, kan inte ens komma ihåg när det var.
Snubben ska bli farsa snart också, shit, grattis grattis.

Sen idag hörde Jari av sig (klasskompis från gymnasiet som jag umgicks väldans mkt med).
Även han kom förbi på kaffe och en massa skvaller (min kaffebryggare har nog inte använts så här flitigt någonsin).
Blev mycket skratt och galna idéer, precis som det brukade vara.

Nu under eftermiddagen hörde även Sabina av sig, weey, så imorgon blir det att umgås med henne efter jobbet, och då kan jag garantera i mer skvaller och mycket skratt.

Satt igår och ville ha lite tips om bra filmer, och en kompis tipsade om filmen Taken.
Kollade på den nyss, shiiiiit äntligen en film i min smak.
Vad har hänt med mig, varför har jag inte kolla på action på länge?
Action är ju liksom min grej!
Men tokbra var den iaf.
Sen har jag fastnat för R.kelly trapped in the closet (som adam tipsade mig om), haha går inte att beskriva utan måste ses. KAOS hahahaha.
Finns massa olika smådelar på youtube, gå in och kolla.

Aja, inge mer att säga nu, ska äta min mat sen vila.
Jobbar på lotus ikväll.
See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0