The spirit never dies

There was a place a little town
Where we used to play and laugh around
We went too far  reaching for that star
And the light moved away from me

And the spirit never died the world belongs to me
This is when I've been given time to live and see

I'll never give up never give in
Won't stop believing cause I'm gonna win
Sing with my soul before I get old
Cause there may be no tomorrow
There is no limit to what can be done
Climbing the mountain with power so strong
Dusty roads down the way
Leaving the past behind me

(Masterplan-The spirit never dies)

Satt och lyssnade på gamla rocklåtar igår typ som jag lyssnade på när jag var yngre och var på tokbra humör hela dagen, och det känns som att jag kommer vara det idag med, vettefan vad det är men mitt humör är iaf på topp.
Trodde det skulle bli en seg kväll på jobbet igår, men det var faktiskt mycket folk ute (va på harrys), och blev en hel del spel också.

Det är 15 fucking minusgrader ute idag, brrrrr.
Ska ner på stan och införskaffa mig en mössa, sen blir det att åka till Jenna i Huddinge.
Får se hur många dagar jag blir där, men ska bli kul att få träffa siss lite.

Ha det bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0