The big city/hur man kissar?

Sitter hos mamma i Strängnäs.
Jobbade på Waldemars igår, och BK ikväll så kände att det var lika bra att sova här hela helgen.
En sak jag inte förstår med tjejerna i Strängnäs är hur dom pissar när dom är på krogen.
Allvarligt talat, toaletterna ser förjävliga ut.
Visst i etuna kanske det ligger utspillda drinkar och sånt, ibland kanske nått toalock är sönder, men så mycket skada brukar det inte vara på toaletterna. Men i Strängnäs, ja där är det piss på hela toasittsen. Hur fan lyckas dom? Fan sitter dom inte stilal när dom pissar eller är det killar som går in på tjejtoan och skvätter ner hela skiten?
Aja, ingenting som jag tänker forska mer i iaf.

Deusstom förstår jag inte en sak heller.
Var en odräglig kille som började ragga på mig igår på jobbet, och han trodde väl han var skit het (tss inget i min smak iaf), 
sen frågade han om jag hade pojkvän. Då svarar jag: Ja syns inte det eller? (och så visar jag upp min vänsterhand där det sitter en förlovningsring, TOKfejk dock men iaf den har räddat mig förut ur sådana situationer).
Men inte ger killen upp för det, han börjar fråga ut mig om "min killen" (jag hittar förbrilt på värsta historien hahaha)
Sen säger han att jag är för fin för min kille och att jag borde dumpa honom och bli tillsammans med han istället.
Allvarligt talat ska jag dumpa min perfekta skit snygga (dock väldigt påhittad) kille för ett drägg som honom? HA, in his dreams maby.

Aja, vila en stund sen åka och jobba. See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0