Lång natt

Hade galet kul med sabina igår.
Blev tacos och vin (en hel del vin), massa snack och mycket skratt.
Slutade med att vi helt plötsligt fick för oss att dra till dannes och spela lite biljard.
Det va inte många där, men kul hade jag iaf.
Sen åkte jag hem till mig och umgicks med en kompis. Satt och snackade hela natten typ, eller jag somnade typ ett tag (sov typ tre timmar kanske sen har jag varit vaken).
Känner mig smått sliten, ska iväg till Strängnäs ikväll och jobba.
Blir waldemars idag och sen BK imorgon.
Kommer vara heeeelt död.


Man slutar då aldrig förvånas över folk.
Blir så less ibland alltså.
Men första uppfattningen om någon förändras ofta.
Vafan tar du mig för?
Kan bara skaka på huvudet åt vissa killar alltså.
Eller killar, fan småpojkar är var det är.
Iaf i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0