Killarna i mitt liv?

en kompis sa till mig att han funderade över att skriav en bok om sitt liv.
Undrar om jag ska skriva en bok om killarna i mitt liv? Någon som skulle läsa? ;-)
Kanske folk kan få lite klarhet i varför jag och mina tjejer har så mycket att diskutera när vi snackar om killar, varför vi har den synen på killar som vi har liksom.
hahaha, boken får dock inte publiceras fören långt efter min död.

Sitter i strängnäs just nu, i syrrans rum.
Ska fixa mig inför jobbet och så, syrran är på OT och vi får låna bilen så vi sammåker ner till jobbet ikväll =)
Ha en bra fredagskväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: michaela lövström

HAHAHA även om jag vet hela ditt liv så skulle jag läsa din bok om och om igen :D och det där om att publicera den efter din död, lät faktiskt som en bra ide för din egen skull haha :D älskar dig

2009-01-16 @ 23:03:11
URL: http://michaelalovstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter bra det. Hoppas att du hittar något snart då så att det inte dröjer as länge liksom.

2009-01-20 @ 10:14:35
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0