Trippar

Jag har insett att jag väldigt ofta trippar runt på tårna när jag går runt hemma, vet inte varför det bara är så.

Men så hur har denna vecka varit?
Nja, väldigt lugn vill jag påstå.
Ankis kille kom hit i tisdags, och medan hon har jobbat har jag försökt umgås lite med han på dagarna.
Mitt sätt att komunicera på engelska är nog inte den bästa, men det funkar.
Vi sitter typ i soffan och kollar på tv, eller så sitter han med sin dator och jag ligger och läser min bok, det funkar skit bra. =p

Mitt humör har inte varit det bästa.
Men efter två veckor av ömma bröst, tok-mycket vattendrickandes, uppsvälld mage och jobbiga humörsvägningar så kom äntligen förklaringen.
Finally.
Och nej jag är inte med barn, utan har fått den där veckan i månaden ni vet.
för mycket info?
Ja, jag är bara ärlig.

Igår jobbade jag på lotus, och var faktiskt endel folk ute.
Trevligt folk så att säga.
Hade en praktikant och hon var riktigt duktigt, var faktiskt kul att sitta där bredvid och kolla när hon jobbade.

Aja, lite små uppdatering.
Har tyvärr inge mer skoj att bjuda på.

seee yaaah

Kommentarer
Postat av: erika

Vi måste få komma till din stad och parta någon helg :) Vid löning typ för att det ska finnas pengar kvar haha :)

2009-02-12 @ 23:37:10
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0