Lördag/kryssning

Lördagen blev toppen.
Några grabbar från Sthlm kom hit och vi förkrökade hos Alex.
Hade galet roligt, riktigt trevliga människor det där.
Sen drog vi vidare till Machmod för att säga grattis till honom men stannade inte så länge utan tog sedan taxi till stan för att härja lite på Lotus.
En av killarna hade tyvärr glömt sitt legg hemma hos mig så vi var tvugna att åka hem till mig för att hämta det sedan tillbaka till stan.
Hade faktiskt riktigt kul på lotus.
Blev en lyckad lördag iaf.

Sen på söndagen bar det av till cherrys årsfest som skulle vara på Birka Paradise.
Hade skit kul med alla som åkte från etuna, men själva kryssningen var ju inte mycket att hurra över.
Amanda han spela en giv på blackjacken innan bordet stängde sen han vi dansa en dans på dansgolvet innan det stängde. Ush, grymt tråkigt.
Dessutom var stora discot på båten stängd så dansgolvet var inne i hörnet på en av de små pubarna.
Visst alla andra fortsatte festa efter men jag är ingen sån som tycker det är kul att sitta inne i en trång hytt och supa med massa folk.

Men det var riktigt nice att vakna upp på morgonen dagen efter och gå upp på däck för att ta morgonciggen, solen lyste och syrran hade med sig sina mobilhögtalare, så där satt vi mitt i skärgården och lyssnade på saltkråkans intro och sånt hahah, så nice.
Kommer bilder sen när jag fått dom.

Aja, det var en liten sammanfattning iaf.
See yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0