Ibland bara glider man isär

Don't care.
Inte mitt problem


Jag har tröttnat.
Vill folk inte komma ihåg mig tänker jag inte tvinga dom.
Jag tänker bara ge fan i att komma ihåg dom.
Om vissa inte kan tänka, så tänker jag inte tänka på dom heller i fortsättningen när jag ska göra något.

Om jag är arg och irriterad?
Japp, mitt humör är inte det bästa just nu.



Sen vill jag bara säga att jag älskar min tjej Michaela Lövström, som jag dock måste dela med hennes pojkvän Johan.
Dom firar ett år nästa vecka, shiiiiiiit va året har gått fort.
Kanske ska laga lite middag med tända ljus och fira med dom ;-) hahaha
Får jag det micha? ;-p
hahaha

Seee yaaah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0