Grattis på namnsdagen

Grattis Pappa (Rickard)
och grattis farfar (Dick)
på eran namnsdag.

Blev en ganska seg kväll på jobbet igår, inte så mycket folk men var tre skit trevliga grabbar som spelade iaf så jag hade kul.
Dock stängde krogen klockan 01.00 så tiden gick ganska fort, och va i säng innan halv två.

Var nyss och handlade saker till imorgon med mamma, det kommer bjudas på tacopaj, kommer nog vara ganska trött på att äta det efter den här helgen.
Firade ju maddis igår och då bjöds det på tacopaj, och snart ska vi ner och fira grannen (simon) som fyller 20 och även då blir det tacopaj.
Det är enbart för mina kära vänners skull som jag väljer att ha tacopaj imorgon.
Men det är bara för att jag älskar er så mycket och vill att ni ska få äta den bästa maten ;-)

folk har sagt grattis till mig ända sen i torsdags, men vill bara klargöra att DET ÄR IMORGON JAG FYLLER ÅR!!!
hahaha.

aja, dags för tacopaj..haha seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0