God Morgon Strängnäs

Hurry up and wait
So close, but so far away
Everything that you always dreamed of
Close enough for you to taste
But you just can't touch


We live and we learn, to take one step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly, or falling inlove
it's gonna happen when it's supposed to happen
and we find the reasons why
one step at a time

(Jordin Sparks-one step at a time)

Sitter i Strängnäs nu.
Somnade faktiskt innan tio igår, och blev väckt kvart över sex imorse av mamma.
Gick upp för att äta frukost med lillebror och såg till så han kom iväg till skolan ordentligt.
Sen tog jag en promenad med hundarna också.
Var länge sen jag gick upp såhär tidigt, och inte var vaken hela natten.
Känner mig riktigt utvilad, galet skönt.
Ska snart ta mig ett lååångt skumbad, måste bara leta upp en bok här hemma som jag kan läsa.
Sen blir dte att laga lunch tills mamma kommer hem på sin lunchrast, och sen ska jag vila lite på eftermiddagen.
Jobbar på Waldemars ikväll.

seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0