en orgasm av frank

Var megarastlös igår, men ingen ville göra något förutom att ta det lungt hemma och kolla tv, vilket jag absolut inte var sugen på.
Men frank blev min räddning för han satt också hemma och hade tråkigt, så vi bestämde oss för att mötas på stan och dra ut en sväng på lotus.
Han fyller på fredag och jag fyller på söndag så jag sa att det blev vårat lilla födelsedagsfirande.
väl inne på krogen gav frank mig en orgasm (ja han köpte alltså drinken orgasm till mig för jag ville ha den, inga missförstånd här tack!)
Det va faktiskt endel folk ute, och jag hade trevligt iaf.

Idag ska jag iväg till Strängnäs och vara där resten av veckan.
Jobbar waldemars fredag oh Bk lördag sen fyller jag som sagt på söndag så då blir det att fira mig.

Fan blir 21, kanske dags att försöka vara lite vuxen.
Eller nej, tänker bara vara jag. Funkar bäst så, och blir roligast så också för den delen.
Jag kanske växer upp någon dag, men den dagen den sorgen ;-)
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0