dagen med sabina

Har spenderat denna dag med sabina och spenderat lite pengar.
Blev tre par byxor och två skjortor, samt lite smink och grejs.
Är riktigt nöjd med mina inköp.
Sabina fixade även tid för att få sina ögonbryn plockade, och då passade jag även på att få mina fixa mina.
Denna fredags kan alltså hitills summeras som en bra dag med tokbra sällskap.
 
Blev även en sväng till systemet eftersom det ska festas imorgon.
Kommer nog bli galet kul har jag en känsla av.
eller jag ska se till så det bli galet kul iaf =D

Dags att hoppa in i dushen och börja fixa sig inför jobbet ikväll...
seeee yaaaah



(gaaalet gammal bild på mig och sabina. Den är från när jag gick sista terminen i trean.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0