vadå otur?

seriöst, jag har nog jordens jävla otur alltså.
lyckats ha ner fyra saker från bordet innom loppet av 10 min,
den ena saken var min stora tekopp, som var fylld med te..så hela golvet är nu fullt med te och koppen gick sönder. Underbart!
Vad mer kommer hända idag?
Med denna otur kommer jag säkert halka på vägen till jobbet och bryta ett ben eller något.
Fast de är nog inte otur egentligen,  jag är en jävligt klantig människa. Alltså enormt klantig. Helt otroligt klantig.
FAST, hitills har  jag aldrg brytit något, men har alltid blåmärken eller rivsår lite överallt på kroppen.

såå jobba en natt till, sen ledig i två..sen jobbar man fyra underbara pass nästa vecka..alltså 21.45-05.15..dom nätterna är fan bäst.

Hade velat träffa syrran idag, men orkade verkligen inte.
Ne nu måste jag städa upp röran på golvet.
Ush.

See yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0