Ung!

Som jag alltid sagt: Ser man ung ut när man är ung, så ser man ung ut när man är gammal.
Tydligen blir man även äldre också.
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6291001.ab

Fast just nu känns de som om jag håller på och ramlar sönder.
Min ankel ser hemsk ut, fast de börjar bli lite bättre.
Min nacke gör så fruktansvärt ont.
Tror jag lyckades sträcka den eller nått igår, var helt öm hela dagen, och har knappt kunnat sova inatt.
Kan typ inte röra mig för då gör de ont som fan, har till och med kommit några tårar när de gjort som mest ont.
Vaknade halv fem och kunde inte somna om, ska ringa en kiropraktor om en timme.
Fan har aldrig haft problem förut, så de här är helt nytt för mig.
Ush!
Sen måste jag ju som sagt kolla upp synen också.
Sååå tragiskt!

Okay, nu är de slut på gnällandet.
De snöar ute, så blir att leta efter lite mössor och vantar idag också.
Mys!


Kommentarer
Postat av: Em

Jag kommer leva för alltid! Moahahaha!

2009-12-15 @ 23:35:54
URL: http://gudryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0