Tove, sluta leka gammal!!!

Syrran försöker leka gammal. Jag har bevis.
1. Hon festar på OT i strängnäs (som även kallas klamydiagrottan, där alla desperata singlar över 40 hänger)
2. Hon går i kyrkan på en söndag
3. Hon går på dansbandskampen.

Seriöst? Vad är de som händer?
Alltså visst, har den senaste tiden ansett att hon är mer vettig än vad jag någonsin varit men hon behöver ju inte överdriva!
Vad väntar här näst, bil och barn eller?
Neh hon behöver ett par dagar med mig så hon kan bli en någorlunda normal 19 åring.

Såå, sova snart. Sen blir de storstäda hela dagen, eller så mycket av dagen som de är kvar när jag väl bestämmer mig för att gå upp.
Ska verkligen sova ut nu.

Såååå, de kommer vara synd om den som vågar ringa och väcka mig.

Funderar på att kanske dra till Strängnäs över ett par dagar, då kan jag ju åka hem till syrran och dricka kaffe och käka kakor, kanske spela lite kort och prata om hur de var när vi var unga, och gnälla på dagens ungdomar....
hmmmm

Seee yaaah


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hör av dig om du åker till snäs :)

2009-12-15 @ 19:50:44
Postat av: TOVE !

skärp till dig nu, så gammal är jag inte :) så fort jag får ett fast jobb så köper jag bil ska du veta ;)

barnen behöver du inte bekymra dig över. dom kommer seeeeenare!

2009-12-17 @ 19:48:58
URL: http://[email protected]
Postat av: tove

glömde säga att du får jätte gärna komma och käka pepparkakor som jag och dan gjorde igår :)

2009-12-17 @ 19:50:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0