Söndag.

Efter mycket om och men åkte jag hem till brorsan och erika igår i huddinge.
Var riktigt trevligt, och sen hängde jag med erika och hennes vänner ut.
Jag vågar nog påstå att de var den roligaste utekvällen på länge.
Tack tack erika.

Huvudvärken och illamåendet var ett faktum när jag vaknade imorse, men de var bara att dricka en massa vatten och sen krypa ner och somna om.
Kände mig lite bättre när jag vaknade upp andra gången,
och nu efter en cola och en pizza så känns de helt okay.

Ska vara riktigt söndags-slö idag och inte göra ett skit. kanske ta en promenad senare om jag har lust, annars blir de att ligga framför tvn och datorn hela dagen.
See yaaah

ps. tack karin för tipset =D.

Kommentarer
Postat av: erika

Tack detsamma :)

2009-12-07 @ 09:48:39
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0