Sista lill-lördagen på detta år

Kom nyss hem från jobbet, dagen gick galet fort.

Blev en sväng till systemet efter jobbet, först hade jag inte planerat att dricka alls, sen blev tanken att jag bara skulle köpa en flaska vin så jag kunde dricka något på tolvslaget, men de slutade med två flaskor vin ;-)

Och jag som inte hade en aning om vad jag skulle göra på nyår har nu flera alternativ.
Ska iaf börja kvällen/natten hos Heidi från jobbet, sen träffade jag några gamla danstränare på stan så var kanske välkommen förbi där vart dom nu skulle vara, sen ringde en kompis och sa att jag kunde få komma förbi en annan bekant om jag ville. Så vi får se hur kvällen slutar.

Nu ska jag först prova kläderna till imorgon, sen blir de att storstäda heeeela lägenheten!!
Vill ju ha en fräsh lägenhet när de nya året börjar.

Seee yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0