In the silence of the night

Var hos en kiropraktor igår och idag och de känns mycket bättre nu.
Kan röra mig utan att de ska göra så förjälva ont hela tiden.

Somnade en stund mitt på dagen igår, så hade lite problem med att sova sen på kvällen.
Blev en massa snack med en gammal vän i stället, saknar honom så galet mycket.
Han är jävligt störd, men ändå bäst.
Han var en sån som jag bara kunde dra hem till och hänga med när jag hade tråkigt.
En som jag alltid kunde prata med, om allt.
Som jag hade sjuuukt kul med.
mm, gamla tider alltså.
men nu är de nya tider.
Ska promenera in till stan sen, måste förbi jobbet och fixa lite saker.

So baby...
Close the door
Turn the lights off hold me like you never did before
Closer than we've ever been
With words unspoken
I cry out to you and you answer me
Silently...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0