im on top of the world!

Det blev en helt underbar promenad i solskenet. Letade mig upp för ett berg och utsikten var grym, sen gick jag på små gångvägar längs med bergskanten.
De är dom här små sakerna jag älskar med stockholm.

Nu ska jag kolla igenom lite anteckningar från roulettkursen, tabletest snart, ser inte fram emot det, men måste få de gjort iaf. De värsta som kan hända är att jag kuggar, och jorden går ju inte under för de.
Sen blir de fiket igen, och idag får jag kanske sällskap en kompis som jag inte har träffat på länge.
Dock förstörs min vardagsrutin då, eftersom han inte slutar fören 4 och de är då jag egentligen är mitt inne i ghostwisper och that 70 show, men ibland måste man välja bort lite saker.

Dagens citat:
Unga damer i genomskinliga blusar tror att de kan vinna slaget med sina båda batterier.
Alla artilleriexperter kan emellertid tala om för dem att okamouflerade pjäser är strategiskt värdelösa.
 -James Stewart


Seee yaaah



Kommentarer
Postat av: Em

You know it! Men det är ok, han blir roligare på avstånd.

2009-12-04 @ 22:45:53
URL: http://gudryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0