Im doing fine, just fine.

Jag är så duktig, motivationen är hög. Hoppas jag klarar de bara.
Tänker inte säga vad de är fören jag är säker på att jag lyckats, några kanske listar ut vad de handlar om (och några vet redan), men tänker inte skriva det rakt ut i bloggen en på ett tag.

har haft en toppen mys dag.
gick upp vid 9, käkade frukost (havregrynsgröt), och sen gick jag till gymmet och tränade lite i någon timme.
Efter de promenerade jag hem, tog en dush och fixade mig lite, sen gick jag till ett café här i närheten.
Det är från och med nu mitt nya stammishak, tog med mig datorn och satte mig i ett hörn och bara tog de lungt i typ 1½ timme.
Lugnet har verkligen börjat infinna sig inom mig.

Så, ska sätta mig framför tvn nu, som har blivit en tradition så här på eftermiddagarna.
Först är de ghostwisper, sen två avsnitt av that 70 show, och efter de börjar förkväll och då är de dags för mig att laga mat här hemma.
Samma visa varje dag, skönt med någon sorts rutin i tillvaron iaf ;-)

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0