i can hear you.

Okay..så somnade runt ganska lagom tid igår natt.
Vaknade av att min mobil ringde runt halv sju...
och den där rösten alltså, den gör mig fortfarande helt skakis.
Jag tänker inte förneka de..
lång tid har gått men de spelar ingen roll,
och de är så fel egentligen, och ibland är man jävligt dum som inte bara släpper något som
ändå aldrig funnits.
Men shiiiit den rösten alltså.


Sen lyckades jag iaf somna om, men blev då väckt av att grannen skulle börja borra i väggen...SERIÖST! Vi får inte ens borra upp saker på väggarna i dom här lägenheterna egentligen...fast de kommer inte hindra mig heller, vill få upp lite hyllor och sätta upp lite tavlor...palla att tavlorna ska hänga i fisklinor från listerna i taket..nej tack! skit fult ju.

Sen var de tabletest..gick inte sådär vidare bra..men de fixar jag till nästa gång =)
Jobbat resten av natten, slutade fyra och sen promenerade jag hem
Mysigt.
Lite kallt, men inte så farligt när man klätt på sig massor med kläder.

Dags att sova snart då.
Seee yaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0