Humor

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Eller alltså, gråta ska jag definitivt inte, men om jag börjar skratta så kommer jag antagligen skratta tills tårarna rinner.
Ibland vet man inte riktigt vart man ska ta vägen.
Man kan kalla de humor på hög nivå.
Lite övertrött?
Jo kanske.

Kan tyvärr inte skriva om de rakt ut i bloggen, jag vet, shiiiiit vad tråkig och sämst jag är, men så är de ibland.
Nu har jag iaf kommit hem från sista natten på jobbet för den här veckan, och de har varit en bra natt och tiden gick fort.
Måste sova!!
men kan inte!
Alltså jag måste verkligen verkligen verkligen sova NU!
Ska upp 11, för ska möta upp mina bröder vid tåget klockan 12.
Eh, god natt då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0