Home, sweet home.

Har varit en skön natt på jobbet, och lyckades ha rast samtidigt som resten av teamet hela tiden typ så de var nice.
Promenerade till och från jobbet, riktigt skönt. Börjar bli duktig!!
Inte rökt på flera dagar, slutade i onsdag...och okay jag rökte i lördags när jag festade, men inge mer.
Känns riktigt bra, shiiiit kommer spara så mycket pengar, och jag känner redan nu hur mycket piggare jag börjar bli och hur mycket fräshare jag känner mig.
GREAT!

Snart blir de att krypa ner i sängen och sova lite.
Jobba imorgon sen ledig 2 dagar sen jobba heeeela helgen.
Men de känns helt okay.

Verkar som om grannen gjort mig till viljes och börjat porrsurfa mer iaf, för kommer åt internet oftare än innan.
Dock inte så ofta som  jag skulle vilja, men de duger.
Nästa månad blir det att investera i en ny usb grej till mitt mobila bredband...var ju så klantig så jag lyckades ha sönder de förra (där av inge eget internet), och de kostar typ 600 att köpa en ny och denna månad var jag för snål för de.


Eh, nu väntar sängen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0