Ha en jävligt bra kväll kompis!

So long since you've been missing
It's good to see you again
How you, how you doing?
And how about we don't let this happen again?!

Jävla fantastiska underbara skit stockholm.
Är glad att jag äntligen bor här, men samtidigt är de så galet tråkigt.
De var så mycket lättare när jag bodde i Eskilstuna, fanns alltid något att göra och någon att umgås med.

Och sen har en av mina kära älskade vänner (som jag för övrigt "hatar" just nu) gjort mig frustrerad med en massa snack.
Tur att jag är en så snäll kompis, som är så himla glad för hennes skull, eftersom hon får ha en toppenkväll, medan jag ligger här och ruttnar bort.

Världen är emot mig just nu!!!
Kanske ska krypa ner i badet lite innan klockan blir för mycket och grannarna skickar störningsjouren på mig för att jag dushar/badar för sent (de är ganska lyhört här).
De skulle ju vara de ultimata denna fantastiska kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0