God morgon!

För de första, imorse när jag var inne på toan och borstade tänderna kunde jag höra hur min granne på våningen ovanför pissade, alltså seriöst hur lyhört är de här egentligen?
sen, okay om man tycker en låt är bra, men måste måste fan inte spela den 575 ggr i rad.
Kanske ska sätta upp lappar i hissen om regler när de gäller musik i huset.
Två av reglerna skulle iaf vara att inte ha en låt på repeat, och vill man de får man sänka ljudet väldigt mycket,
och sen att sänka basen. de behövs fan ingen bas när man bor så här litet!!

Så var de 3:e advent och Lucia.
Ingen snö här, men igår när jag promenerade till jobbet snöade de massor, och de kändes så mysigt.
Får hoppas att snön kommer på riktigt snart.

Så sista natten nu sen ledig i tre dagar, måste ta mig till en optiker och kolla upp mina ögon alltså, tror jag börjar bli blind.
Okay ska inte överdriva, men mina ögon känns irriterade hela tiden.
Sen funderar jag på att åka hem till Strängnäs och bara ta de lungt i dom här tre dagarna.
men vi får se hur de blir.

Neh, på me sminket nu och sen gå till jobbet.
See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0