frågor och svar

okay, jag vet att de här är skit tråkigt att läsa, men jag har skit tråkigt just nu, så ni får helt enkelt stå ut ;-)


ÅRET

Hur har året 2009 varit för dig? - Intressant, mycket nytt. Ny stad, nytt jobb, nya vänner.
Bättre än förra året? - ingen aning
Någonting du aldrig kommer glömma 2009? - hm, finns nog en hel del jag skulle kunna skriva här, men de skulle bli ett väldigt långt inlägg.
Har du flyttat under år 2009? - typ 3 gånger.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Nej, men har klart funnits många bra.
Har du druckit alkohol? - Ja... lite... kanske...;-)
Har du kysst en främling? - De har hänt.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2009? - Som alla andra år, inte mycket att berätta om liksom.
Har du varit kär? - har haft en del pirr i magen, men kär vet jag ej om jag vill kalla de.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Absolut! fast då menar jag till vänner och familj.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja! men samma sak där, vänner och familj.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Jo? men måste de ha med kärlek att göra?

SORG & HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Ja.
Har du slagit någon med knytnäven? - Ne
Har du varit i slagsmål? - Nej.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - De lyckas man alltid med.
Isåfall vad? - De skulle man nog kunna skriva en hel bok om.
Har du skämt ut dig? - Absolut, de är lite min grej ;-)
Har du ljugit för en vän? - Ja.
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Många
Har du förlorat en vän? - Har förlorat kontakten med en hel del.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Njae.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Ja
Har du ljugit för en bästavän? - Ja
Har du många killkompisar? - De skulle jag nog vilja påstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0